V-ati pregatit pentru anotimpul insorit?

Nici bine nu a aparut soarele pe cer ca eu deja ma gandesc la vara. Cum incerc eu sa imi pregatesc tenul si corpul pentru vara aceasta? Veti afla imediat!

Tenul ne face de multe ori anumite suprize neplacute asa ca pentru a diminua din acestea eu consum in fiecare dimineata 400 de ml de apa calduta in care storc jumatate de lamaie si o beau pe stomacul gol. Lamaia, desi acida la exterior, in momentul in care ajunge in stomac devine alcalina. Ea ajuta atat la imbunatatirea digestiei dar si la curatarea tenului acesta devenind luminos si cu un aspect placut.

Pe langa acest truc, prefer ca seara inainte de culcare sa fac o serie de exercitii si anume:

  • cel putin 80 de squats
  • 70 abdomene

Dupa care intru la dus. Imi fac un scrub o data pe saptamana pe care il aplic pe toata suprafata corpului. Atentie! Nu dati cu scrub pe vergeturi pentru ca acestea se intind! Dupa dus aplic o crema hidratanta pe tot corpul.

Care este ritualul vostru pentru anotimpul insorit?

Lasă un comentariu